Brian Tracy Oferta Interwencje kryzysowe
Interwencje kryzysowe

Kryzys w języku greckim oznacza punkt zwrotny. W języku chińskim ma dwa znaczenia: zagrożenie i szansa.

Interwencje Kryzysowe
Sytuacje kryzysowe są częścią funkcjonowania i rozwoju organizacji. Mogą być zagrożeniem, do którego trzeba się przygotować merytorycznie i organizacyjnie. Mogą również być szansą na wzmocnienie ludzi tworzących firmę oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku. To możliwe, jeśli przedsiębiorstwo stawi czoła wyzwaniu, a kryzys zostanie dobrze i sprawnie rozwiązany.

Jak to zrobić? Pierwszym krokiem jest uświadomienie sobie, że 80 proc. kryzysów w przedsiębiorstwach wywołują czynniki… wewnętrzne (dane amerykańskiego Institute for Crisis Management). Chodzi głownie o nieumiejętne sposoby zarządzania oraz niekonstruktywne zachowania i działania pracowników.  Zrozumienie natury kryzysu jest konieczne do tego, by odpowiednio zarządzać sytuacją kryzysową oraz podjąć właściwe działania przeciwdziałające negatywnym skutkom kryzysu.

Interwencje kryzysowe są propozycja dla członków zarządów i menadżerów firm, w których pojawiają się takie sytuacje kryzysowe jak: awarie, katastrofy, wypadki, konflikt z prawem, konflikty z lokalnym otoczeniem, przypadki związane z produktami wadliwymi lub usługami nie spełniającymi norm, zatrzymanie produkcji czy też strajk, zwolnienia grupowe, konflikty wśród zespołów/działów.

Brian Tracy International wspiera organizacje również w następujących trudnych sytuacjach:

  1. Konflikty personalne (członkowie zarządu, zespoły, działy).
  2. Łączenie działów lub firm.
  3. Zwolnienia grupowe i indywidualne (wsparcie dla menedżerów i działów HR).
  4. Profilaktyka wypalenia zawodowego i wypalenie zawodowe.
  5. Sytuacje nie przewidziane (katastrofy, wypadki).

Interwencja Kryzysowa proponowana przez Brian Tracy International łączy bardzo indywidualne podejście do konkretnej sytuacji kryzysowej z niezwykle konkretnymi i sprawdzonymi metodami pracy. Każdy projekt rozpoczynamy precyzyjną diagnozą sytuacji za pomocą najnowszych metod diagnostycznych. W zależności od potrzeb klienta dostosowujemy metody pracy tak, by zmniejszyć negatywne skutki kryzysu i wzmocnić pracowników oraz firmę.

Korzyści czyli jak działa Interwencja Kryzysowa w praktyce:

  • Unikasz najczęstszego błędu w sytuacjach kryzysowych czyli „efektu ugotowanej żaby”, kiedy to menedżerowie i zarząd nie zauważają powolnych, niepokojących zmian i budzą się dopiero wtedy, gdy sytuacja jest poważnie alarmująca.
  • Opanowujesz sztukę skutecznego zarządzania kryzysowego. Dzięki temu zmniejsza się ryzyko wystąpienia kryzysu oraz ogranicza jego negatywne skutki.
  • Zyskasz umiejętność konstruowania działań przygotowawczych oraz stworzenia procedur działania na wypadek typowych dla danej branży zagrożeń kryzysowych. Taka wiedza praktyczna zdecydowanie zmniejsza skutki kryzysu w przedsiębiorstwie.
 


Dlaczego my

Nasze programy szkoleniowe łączą doświadczenie praktyków biznesu z wiedzą najwybitniejszych autorytetów naukowych, zajmujących się psychologią, stosunkami społecznymi, marketingiem i komunikacją.

Dlaczego myNasi klienciObszaryReferencjeNasi eksperci
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.